Angela, Werkvoorbereider

Het klikt met mijn collega’s, dat komt door de open communicatie die we met elkaar voeren. Dat is heel fijn want op deze wijze lukt het mij om alle werkzaamheden ingepland te krijgen. Niet geheel onbelangrijk dus. Ik zie het als een uitdaging om alle werkzaamheden goed georganiseerd te krijgen. Dat houdt mij scherp. 

Sinds mei 2016 ben ik werkzaam bij Jansen Huybregts. Het is een fijne bevestiging dat de sfeer in de organisatie past bij hoe ik mijn sollicitatieprocedure heb ervaren. Lekker los, een fijne sfeer onderling en toch professioneel. Dagelijks is het een uitdaging om alle werkzaamheden zo in te plannen dat het voldoet aan de kwaliteit die we willen afleveren in bestaande- en leegstaande woningen of renovatie projecten. Met mijn collega’s schakel ik hier veel over. Goed naar elkaar luisteren is misschien wel het toverwoord. Meestal gaat het over renovaties of leidingwerk. Het inschatten van de tijd die nodig is om het project te realiseren is daarbij een belangrijke bijkomstigheid. Natuurlijk moet ik tijdens de lopende projecten regelmatig controleren of alles nog op schema ligt. Dat is niet alleen belangrijk voor de planning en de leveranciers, maar vooral voor de bewoners en de opdrachtgever. Graag ontwikkel ik mij door in mijn functie, zo volg ik momenteel de opleiding elementaire bouwkunde. Dat de organisatie dit mogelijk maakt, zorgt ervoor dat ik met een nog grotere lach naar mijn werk ga.

Onze vacatures

Je kunt op ons rekenen

Wil je meer weten over onze diensten of kunnen we je helpen? Neem dan contact op met onze recruiter.
Planner